Критерії оцінювання для здобувачів освіти у гуртку класичного танцю "Сузір'я" та студіі гармонійного розвитку дівчат "Панночка"
Критерії оцінювання вихованців гуртка класичного танцю «Сузір’я»
№ |
Рівень навчання: |
Теоретичні навички: |
Практичні навички: |
Творчі навички: |
1 |
початковий |
-азбука хореографії – позиції рук і ніг; -азбука музичного руху – мелодія і рух; |
орієнтуватися в танцювальному залі, самостійно
виконувати колективно-порядкові перебудови, відчувати характер, темп і форму
музично-го твору, узгоджувати танцювальний рух із музикою; тримати струнко
корпус у всіх вправах; |
навички сприймати музичний вступ, використовувати його
для спеціальної рухової підготовки – preparation. Проста імпровізація на характер музики. |
2 |
основний |
назви опанованих рухів, мету і завдання кожного з них, послідовність
рухів в екзерсисі біля станку, його значення для якісного подальшого опанування рухів класичного танцю. термінологія класичного танцю. |
поєднувати рухи ніг з найпростішими рухами рук; узгоджувати рухи з характером музичного оформлення; прослідковувати зв’язок рухів екзерсису з танцювальним репертуаром; володіти необхідними прийомами координації для
виконання елемен-тарних комбінацій; володіння навичками єкзерсису біля опори; екзерсису на середині зали; аllegro; ексзерсису на пальцях етюдів і танців |
-акторська майстерність та вміння передавати характер
та зміст хореографічної постановки . -зв’язок класичного танцю з іншими видами танцювального
мистецтва. -усвідомлювати і втілювати музичні інтонації в пластиці
рухів. Надавати позам і положенню тіла певного емоційного стану (за завданням
педагога); -створювати невеликі танцювальні етюди на опанованому
матеріалі. |
3 |
вищий |
прийоми поєднання рухів класичного танцю; термінологія класичного та народного танців |
впевнено і артистично виконувати вправи на пуантах;
розподіляти силове навантаження у технічно складних рухах; володінню
навичками екзерсису біля опори; екзерсису на середині зали; allegro; ексзерсису на пальцях |
імпровізувати на визначену педагогом тему, спираючись
на опановані рухи, елементи класичного танцю; складати танцювальні композиції на лексиці класичного
танцю; поєднувати рухи класичного танцю з іншими танцювальними
техніками. |
Правила та процедури оцінювання вихованців студії гуртка класичного танцю «Сузір’я»
-
дати гуртківцям та керівнику можливість обговорити сильні
сторони навчання й напрями, які треба вдосконалити;
-
визначити цілі навчання
-
з’ясувати, як вихованці розуміють інформацію, ставляться до навчання, а також
виявити навички та стратегії, які гуртківці використовують у навчанні;
-
визначення майбутніх потреб у викладанні.
v Особиста рефлексія
та самооцінювання: особисту рефлексію структурує керівник гуртка або самі
вихованці. При ефективному скеровуванні саморефлексії вихованці :
-розмірковують що вони дізналися і як це зробили;
-контролюють та регулюють навчання;
-бачать свої сильні сторони та напрями, за якими потрібно
працювати;
-усвідомлюють свою відповідальність за навчання;
-оцінюють якість своєї роботи та знань;
-відстежують прогрес за всіма темами занять.
v Контрольні питання
в кінці заняття:
-Опишіть наскільки
ви зрозуміли інформацію, яку обговорювали сьогодні на занятті?
-Що для вас було
особливо цікавим?
-Яий рух виконати
було легко а який складно?
-Що залишилось
незрозумілим?
-Опишіть наскільки
добре ви працювали з іншими вихованцями впродовж заняття?
-Як і в який
постановках ми можемо використати те, що сьогодні вивчили?
-Опишіть наскільки
ефективно ви донесли свої висновки до інших гуртківців?
Критерії оцінювання вихованців студії гармонійного
розвитку дівчаток «Панночка» початковий рівень, 1 рік навчання
№ |
Навчальний блок : |
Теоретичні навички: |
Практичні навички: |
Творчі навички: |
1 |
Здоров’я та краса |
поняття «зовнішність» та «краса»; основні правила гігієни; |
Підбір продуктів для догляду по типам шкіри,волосся |
Створення різноманітних зачісок, макіяжів. |
2 |
Моделінг |
поняття темпу в дефіле, модельної постави, елементи та правила- модельної ходи; |
рухатися у вільному стилі під час дефіле |
Участь у дефіле-показах;створювання власного показу; |
3 |
Фотоклас |
основи фото позування: види зйомок, основні- ракурси та пози |
позувати перед фотокамерою |
Тематичні фотосесії різних жанрів; |
4 |
Культура мови та поведінки |
культуру мовної поведінки; основи етикету |
Вміння вести бесіду, телефонну розмову,листування,; манери та поведінка у
різних місцях : теарт, кафе і тд. |
творча робота у колективі, вміння підбирати тему для живого спілкування,
мистецтво ведення діалогу; |
5 |
Акторська майстерність |
поняття «майстерність актора»; |
Чітка та виразна дикція, вміння «подати» себе при публіці, виступи,
промови,художнє читання. |
Участь у концертах,сценках, відео-роботах; |
6 |
Особистий бренд.Соцмережі. |
поняття «портфоліо»; поняття «бренд»,
види бренду;
|
створювати портфоліо; створювати відео, сторіс та рілс; |
Естетичне бачення сучасних методів самопрезентації, монтаж відео, обробка
фото; креативний підхід до ведення соцмереж; |
7 |
Мода та стиль |
поняття «мода» та її значення і функції у суспільстві |
Підбір одягу за дресскодом, підбір аксесуарів; створення образів за
різними стилями |
розвиток «смаку» на модні тенденції; створення власної моделі одягу чи
аксесуарів. |
Правила та процедури оцінювання вихованців студії
гармонійного розвитку дівчаток «Панночка» початковий рівень, 1 рік навчання
v Співбесіди –проводяться з
вихованцями невеличкими групами, діагностичне спілкування у форматі запитання
та відповіді. Мета співбесід:
-
дати гуртківцям та керівнику можливість обговорити сильні
сторони навчання й напрями, які треба вдосконалити;
-
визначити цілі навчання
-
з’ясувати, як вихованці розуміють інформацію, ставляться до навчання, а також
виявити навички та стратегії, які гуртківці використовують у навчанні;
-
визначення майбутніх потреб у викладанні.
v Особиста рефлексія
та самооцінювання: особисту рефлексію структурує керівник гуртка або самі
вихованці. При ефективному скеровуванні саморефлексії вихованці :
-розмірковують що вони дізналися і як це зробили;
-контролюють та регулюють навчання;
-бачать свої сильні сторони та напрями, за якими потрібно
працювати;
-усвідомлюють свою відповідальність за навчання;
-оцінюють якість своєї роботи та знань;
-відстежують прогрес за всіма темами занять.
v Контрольні питання
в кінці заняття:
-Опишіть наскільки
ви зрозуміли інформацію, яку обговорювали сьогодні на занятті?
-Що для вас було
особливо цікавим?
-Що залишилось
незрозумілим?
-Опишіть наскільки
добре ви працювали з іншими вихованцями впродовж заняття?
-Опишіть наскільки
ефективно ви донесли свої висновки до інших гуртківців?
Коментарі
Дописати коментар