Критерії оцінювання для здобувачів освіти у гуртку класичного танцю "Сузір'я" та студіі гармонійного розвитку дівчат "Панночка"




 

Критерії оцінювання вихованців гуртка класичного танцю «Сузір’я»

                            

Рівень навчання:

Теоретичні навички:

Практичні навички:

Творчі навички:

1

початковий

-азбука хореографії – позиції рук і ніг;

-азбука музичного руху – мелодія і рух;

 

орієнтуватися в танцювальному залі, самостійно виконувати колективно-порядкові перебудови, відчувати характер, темп і форму музично-го твору, узгоджувати танцювальний рух із музикою;

 тримати струнко корпус у всіх вправах;

навички сприймати музичний вступ, використовувати його для спеціальної рухової підготовки – preparation.

Проста імпровізація на характер музики.

 

2

основний

назви опанованих рухів, мету і завдання кожного з них, послідовність рухів в екзерсисі біля станку, його значення для якісного подальшого опанування рухів класичного танцю.

термінологія класичного танцю.

 

поєднувати рухи ніг з найпростішими рухами рук;

узгоджувати рухи з характером музичного   оформлення; прослідковувати зв’язок рухів екзерсису з танцювальним репертуаром;

володіти необхідними прийомами координації для виконання елемен-тарних комбінацій;

володіння навичками єкзерсису біля опори;

екзерсису на середині зали;

аllegro;

ексзерсису на пальцях

етюдів і танців

 

-акторська майстерність та вміння передавати характер та зміст хореографічної постановки .

-зв’язок класичного танцю з іншими видами танцювального мистецтва.

-усвідомлювати і втілювати музичні інтонації в пластиці рухів. Надавати позам і положенню тіла певного емоційного стану (за завданням педагога);

-створювати невеликі танцювальні етюди на опанованому матеріалі.

 

3

вищий

прийоми поєднання рухів класичного танцю;

термінологія класичного та народного танців

впевнено і артистично виконувати вправи на пуантах; розподіляти силове навантаження у технічно складних рухах; володінню навичками екзерсису біля опори;

екзерсису на середині зали;

 allegro;

ексзерсису на пальцях

імпровізувати на визначену педагогом тему, спираючись на опановані рухи, елементи класичного танцю;

складати танцювальні композиції на лексиці класичного танцю;

поєднувати рухи класичного танцю з іншими танцювальними техніками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила та процедури оцінювання вихованців студії гуртка класичного танцю «Сузір’я»

 

 Співбесіди –проводяться з вихованцями невеличкими групами,  діагностичне спілкування у форматі запитання та відповіді. Мета співбесід:

-        дати гуртківцям та керівнику можливість обговорити сильні сторони навчання й напрями, які треба вдосконалити;

-        визначити цілі навчання

-        зясувати, як вихованці розуміють інформацію, ставляться до навчання, а також виявити навички та стратегії, які гуртківці використовують у навчанні;

-        визначення майбутніх потреб у викладанні.

 

v Особиста рефлексія та самооцінювання: особисту рефлексію структурує керівник гуртка або самі вихованці. При ефективному скеровуванні саморефлексії вихованці  :

-розмірковують що вони дізналися і як це зробили;

-контролюють та регулюють навчання;

-бачать свої сильні сторони та напрями, за якими потрібно працювати;

-усвідомлюють свою відповідальність за навчання;

-оцінюють якість своєї роботи та знань;

-відстежують прогрес за всіма темами занять.

 

v Контрольні питання в кінці заняття:

-Опишіть наскільки ви зрозуміли інформацію, яку обговорювали сьогодні на занятті?

-Що для вас було особливо цікавим?

-Яий рух виконати було легко а який складно?

-Що залишилось незрозумілим?

-Опишіть наскільки добре ви працювали з іншими вихованцями впродовж заняття?

-Як і в який постановках ми можемо використати те, що сьогодні вивчили?

-Опишіть наскільки ефективно ви донесли свої висновки до інших гуртківців?

 

Критерії оцінювання вихованців студії гармонійного розвитку дівчаток «Панночка» початковий рівень, 1 рік навчання

                 

Навчальний блок :

Теоретичні навички:

Практичні навички:

Творчі навички:

1

Здоровя та краса

поняття «зовнішність» та «краса»;

основні правила гігієни;

Підбір продуктів для догляду по типам шкіри,волосся

Створення різноманітних зачісок, макіяжів.

2

Моделінг

поняття темпу в дефіле, модельної постави, елементи та правила- модельної ходи; 

рухатися у вільному стилі під час дефіле

Участь у дефіле-показах;створювання власного показу;

3

Фотоклас

основи фото позування: види зйомок, основні- ракурси та пози

позувати перед фотокамерою

Тематичні фотосесії різних жанрів;

4

Культура мови та поведінки

культуру мовної поведінки; основи етикету

Вміння вести бесіду, телефонну розмову,листування,; манери та поведінка у різних місцях : теарт, кафе  і тд.

творча робота у колективі, вміння підбирати тему для живого спілкування, мистецтво ведення діалогу;

5

Акторська майстерність

поняття «майстерність актора»;

Чітка та виразна дикція, вміння «подати» себе при публіці, виступи, промови,художнє читання.

Участь у концертах,сценках, відео-роботах;

6

Особистий бренд.Соцмережі.

поняття «портфоліо»;

поняття  «бренд», види бренду;

 

створювати портфоліо;

створювати відео, сторіс та рілс;

Естетичне бачення сучасних методів самопрезентації, монтаж відео, обробка фото; креативний підхід до ведення соцмереж;

7

Мода та стиль

поняття «мода» та її значення і функції у суспільстві

Підбір одягу за дресскодом, підбір аксесуарів; створення образів за різними стилями

розвиток «смаку» на модні тенденції; створення власної моделі одягу чи аксесуарів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила та процедури оцінювання вихованців студії гармонійного розвитку дівчаток «Панночка» початковий рівень, 1 рік навчання

 

v Співбесіди –проводяться з вихованцями невеличкими групами,  діагностичне спілкування у форматі запитання та відповіді. Мета співбесід:

-        дати гуртківцям та керівнику можливість обговорити сильні сторони навчання й напрями, які треба вдосконалити;

-        визначити цілі навчання

-        зясувати, як вихованці розуміють інформацію, ставляться до навчання, а також виявити навички та стратегії, які гуртківці використовують у навчанні;

-        визначення майбутніх потреб у викладанні.

 

v Особиста рефлексія та самооцінювання: особисту рефлексію структурує керівник гуртка або самі вихованці. При ефективному скеровуванні саморефлексії вихованці  :

-розмірковують що вони дізналися і як це зробили;

-контролюють та регулюють навчання;

-бачать свої сильні сторони та напрями, за якими потрібно працювати;

-усвідомлюють свою відповідальність за навчання;

-оцінюють якість своєї роботи та знань;

-відстежують прогрес за всіма темами занять.

 

v Контрольні питання в кінці заняття:

-Опишіть наскільки ви зрозуміли інформацію, яку обговорювали сьогодні на занятті?

-Що для вас було особливо цікавим?

-Що залишилось незрозумілим?

-Опишіть наскільки добре ви працювали з іншими вихованцями впродовж заняття?

-Опишіть наскільки ефективно ви донесли свої висновки до інших гуртківців?


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне заняття 24.02.25 студія гармонійного розвитку дівчат «Панночка» група №1, початковий рівень 1рік навчання🫶🏻